ADVIES

Communicatieadvies , Issue- en Reputatiemanagement


Het geven van (crisis)communicatieadvies is de basis van Bureau Walder. 
Daarbij gaat het vaak om advies bij complexe opdrachten of bijvoorbeeld  bestuurlijk lastige situaties. 
Daarnaast ondersteunt Bureau Walder bedrijven, organisaties en bestuurders bij tegenwind.
 Het werk omvat communicatie advies, mediaplanning, stakeholdermanagement of bijvoorbeeld woordvoering, 
 Goede communicatie helpt een reputatie beschermen en zorgt voor vertrouwen bij de juiste stakeholders. 
  • Strategisch advies
  • Opzet en analyse van de communicatie organisatie
  • Stakeholdermanagement
  • Voorbereiding; het maken van een (crisis)communicatieplan
  • omgevingscommunicatie
  • Advies, coaching en training in het omgaan met stakeholders
  • Woordvoering
  • Mediatraining 
  • Oefeningen op maat, met passende scenario’s 
  • Training crisismanagement 
  • Uitvoering
  • Content creatie
  • Teksten (interview, blog, persbericht).
Back-up nodig? 
Informeer naar de mogelijkheid van 24/7 assistentie


Trotse betrokkenheid bij communicatievraagstukken en campagnes van veel bedrijven en organisaties. Adviseur van klanten als de ministeries van BzK,  I&W en VWS,  Nederlands Genootschap van Burgemeesters, Openbaar Ministerie (Ressortsparket), Veiligheidsregio Limburg-Noord, Ziekenhuis Tergooi, IJsselland ziekenhuis, diverse GGD's, B&W van Papendrecht, Vopak, AVR afvalverwerking, Royal Cosun, Grant Thornton, Provincie Limburg, enkele hoogheemraadschappen, omgevingsdiensten en Ducor Petrochemicals. 

Bureau Walder heeft veel ervaring op het gebied van crisiscommunicatie en issuemanagement. 
Meer dan honderd cases voor bedrijven en personen in vrijwel alle markten(reorganisaties, cybercrime, fraude, explosie, product recall, boardroom issues, persoonlijke drama's, ongeval, online druk, gijzeling en nog veel meer).

Bureau Walder B.V. - lars@bureauwalder.nl - +31(0)653432765 - KvK 83567100 
Share by: